zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE

Czy Częstochowa jest spoko?

czwartek, 21-04-2016 (00:00:00) | komentarze (0) | artykuł sponsorowany


„Jesteś spoko” pod tym hasłem prowadzona jest kampania rekrutacyjna do otwartego  1 grudnia 2015 r. częstochowskiego oddziału Call Center Liberty Poland S.A., wiodącego partnera firmy Polkomtel - operatora sieci Plus. Obecnie Spółka zarządza 869 sklepami zlokalizowanymi na terenie całego kraju i dysponuje jedną z największych sieci sprzedaży w tej branży w Polsce. Specjalnie dla Was przyjrzeliśmy się, jak funkcjonuje i jakie możliwości oferuje nowo otwarte Call Center.

Liberty Poland S.A. działa na rynku od 21 lat. Cechą charakterystyczną spółki jest jej stały dynamiczny rozwój.  W 2013r. Polkomtel Sp z o.o. i Liberty Poland S.A. wchodzą w skład największej spółki medialno-telekomunikacyjnej w Europie – Grupa Cyfrowy Polsat S.A. Już w 2007 roku firma rozszerzyła działalność i otworzyła własną filię Call Center. Dziś chorzowski oddział zatrudnia ponad 200 osób. Po sukcesie chorzowskiego Call Center, firma zdecydowała się na otwarcie kolejnej filii, tym razem w Częstochowie

O warunkach pracy kilka słów
    W internecie można znaleźć wiele informacji związanych z warunkami pracy w różnych firmach telemarketingowych. - W naszej firmie przykładamy dużą wagę do sposobu traktowania zatrudnionych. Posiadamy strefę relaksu, dofinansowujemy obiady, kartę Benefit System oraz prywatną opiekę zdrowotną - zdradza Adam Markiewicz, kierownik Call Center w Częstochowie.

    Budynek nowego oddziału firmy wyposażony jest w nowoczesną kuchnię oraz chillout room. Wspomniana już wcześniej strefa odpoczynku jest dostępna dla wszystkich pracowników. Pokój ten jest wyposażony w wygodne kanapy oraz miękkie pufy, na których można w przerwach się zrelaksować i słuchać muzyki przez specjalne głośniki. W odprężaniu się pracownikom pomaga również konsola gier wideo oraz stacjonarny rowerek. Organizowanych jest wiele konkursów, które mają na celu dodatkowo zmobilizować pracowników. Zwycięzcy poza premią, mogą uzyskać dodatkowe benefity w postaci tabletów, konsoli do gier, telewizorów czy akcesoriów telefonicznych.

Adam Markiewicz zaangażowany jest w projekt od samego początku, łącznie z znalezieniem odpowiedniej lokalizacji. Planuje zbudować zespół w oparciu o ludzi doświadczonych, jak i zatrudniając nowe osoby, które wniosą powiew świeżego spojrzenia w codzienne działania Call Center. W częstochowskim oddziale zatrudnionych jest już ponad 140 osób. Planowane jest przyjęcie do pracy kolejnych 100 pracowników.

Od konsultanta do kierownika

    W Call Center ścieżka kariery bywa dynamiczna. Nowozatrudniony konsultant w bardzo krótkim czasie ma szansę na awans. Na ocenę pracownika składa się zakres obowiązków, frekwencja w pracy oraz wyznaczone cele. Zadania mogą być różne i zależą m.in. od przydzielonego zespołu. Są dwie grupy: zespół Plusa i zespół Cyfrowego Polsatu. Każda z grup odpowiada za odpowiednie kampanie promocyjne. Drugim etapem na ścieżce kariery konsultanta jest stanowisko koordynatora grupy. Koordynator opiekuje się grupą konsultantów. Jest odpowiedzialny za ich motywację, organizuje konkursy, realizuje również wyznaczone mu cele. Niejednokrotnie osoby z Call Center przechodzą do innych oddziałów. Doskonale znając oferty i klientów, dzielą się wiedzą oraz uczestniczą w procesie doskonalenia firmy.

Anna Wencel, kierownik chorzowskiego oddziału Call Center Liberty Poland S.A. jest już związana z firmą od 2009 roku. Przeszła w firmie kolejne szczeble kariery - była telemarketerem, koordynatorem grupy, obecnie jest kierownikiem oddziału. W zakresie jej obowiązków jest kierowanie 30-osobowym zespołem zarządzającym oraz grupą 200 konsultantów. Odpowiada również za kampanie informacyjne dla klientów.  Jest dumna ze swojej pracy.

- Pracuje się naprawdę dobrze, jest sympatyczna, koleżeńska atmosfera, możliwość stałego szkolenia - tłumaczy Anna, która pracę zawodową łączy z opieką nad synkiem Kornelem. Elastyczne godziny pracy pozwoliły jej przez ten czas na samorealizację, nie tylko zawodową, ale również w życiu prywatnym. Ukończyła studia i ma czas na realizowanie swoich pasji.

Częstochowski oddział stawia również na rozwój osób, w szczególności tych, które pomagają wystartować w nowym miejscu i swoim zaangażowaniem pokazują, że warto w nich inwestować. - W tym miesiącu kończymy proces rekrutacji wewnętrznej wśród naszych konsultantów i część z nich już awansowała - wspomina Adam Markiewicz.

Otworzyć się na nowe  
- Największy opór miałam przed pierwszym telefonem. Czekałam i obserwowałam współpracowników przez jakiś czas, zanim sama odważyłam się zadzwonić - mówi Kinga, pracująca w Call Center przez dwa lata, dzisiaj w Dziale Marketingu. W przełamaniu strachu przez rozmową z klientem pomagają liczne szkolenia. Nowy pracownik przechodzi wstępny trening, który w zależności od umiejętności osoby trwa od 3 do 5 dni. Na początku każdy konsultant zapoznaje się z ofertę produktową. Program szkoleń obejmuje nie tylko techniki sprzedaży, ale również warsztaty rozwojowe. „Jeśli osoba jest zamknięta w sobie, my ją otworzymy” śmieje się Piotr Styk, trener i szkoleniowiec Call Center Liberty Poland S.A.

Wśród pracowników jest wielu studentów. Dla wielu ta praca była szansą w ich usamodzielnieniu. Natalia równolegle pracuje i studiuje Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze na Uniwersytecie Ekonomicznym. Chciała znaleźć pracę, która będzie nawiązywała do sprzedaży, ponieważ swoje plany przyszłościowe wiąże z pracą w korporacji. Od połowy stycznia szkoli się w Grupie Cyfrowy Polsat i realizuje indywidualny cel. - Przede wszystkim liczy się dla mnie elastyczny grafik, dzięki czemu mogę połączyć plan zajęć z pracą i nabywać cały czas nowe doświadczenie, które przyda mi się w dalszej karierze- argumentuje Natalia.

Praca telemarketera uczy pewności siebie, odpowiedzialności, opanowania emocji, umiejętności radzenia sobie w kontaktach z innymi ludźmi. To bardzo cenne umiejętności, przydatne w każdej pracy, której się podejmiemy.

Nie tak strasznie jak malują
    Liberty Poland S.A. opierając swoja kampanię na haśle „Jesteś spoko”, chce podkreślić, że sama też jest spoko. Jako odpowiedzialna firma traktuje pracowników z szacunkiem. Zachęca, aby zawsze wyrobić własną opinię, opierając się na przeżytych doświadczeniach. Może warto spróbować i przekonać się samodzielnie w sprawdzonej firmie? Jesteś spoko? Napisz rekrutacja.cc@liberty.eu i sprawdź!

 

 

artykuł sponsorowany

Komentarze, opinie, wypowiedzi (0)

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Dodaj opinię

Brak komentarzy. Bądź pierwszy i dodaj komentarz.

REKLAMA
FB dlaMaturzysty.pl reklama