Toshiba rozszerza usługi serwisowe
2007-01-19 18:55:41„Pozycja lidera sprzedaży na rynku notebooków w Polsce wymaga od nas świadczenia najwyższej jakości usług posprzedażnych w postaci serwisu” – mówi Andrzej Kuźniak, dyrektor generalny ds. sprzedaży
w regionie Europy Środkowej w Dziale Systemów Komputerowych, Toshiba Europe GmbH. „Aby sprostać temu wyzwaniu podpisaliśmy umowę serwisową z firmą PC Factory, by jeszcze sprawniej obsługiwać klienta końcowego.. Serwis PC Factory dysponuje niezbędnymi kompetencjami i doskonałym zapleczem technicznym. Wierzymy, że współpraca z nowym serwisem pozwoli na umocnienie naszej pozycji na rynku”.
"Cieszymy się, że tak renomowana firma jak Toshiba wybrała naszą organizację jako partnera serwisowego. Dołożymy wszelkich starań, by nasza współpraca okazała się owocna i satysfakcjonująca dla firmy Toshiba oraz szerokiego grona użytkowników jej produktów” – powiedział Włodzimierz Paszt - prezes zarządu PC Factory.
Toshiba dokłada wszelkich starań by wyjść naprzeciw oczekiwaniom Klienta. Produkowane komputery podlegają ścisłej kontroli i charakteryzują się jednym z najniższych współczynników awarii na rynku. Dzięki temu, Toshiba jest również liderem pod względem warunków serwisu gwarancyjnego. Wszystkie nowe komputery Toshiba chronione są co najmniej dwuletnia gwarancją, zaś modele biznesowe 3-letnią. Najnowszy komputer Tecra A8 posiada 3-letnią gwarancję z opcją przedłużenia aż do 5 lat. Co więcej, Klienci, których komputer przenośny Tecra A8 zepsuje się w ciągu roku od daty zakupu i zostanie naprawiony na warunkach gwarancji firmy Toshiba, otrzymają naprawiony komputer i oprócz tego zwrot pieniędzy w kwocie równej cenie zakupu komputera.
Usługi serwisowe na rzecz firmy Toshiba świadczą obecnie w Polsce firmy: AC Serwis sp. z o.o., Computer Service Support S.A., Teleplan Polska Sp. z o.o., PC Factory S.A.